    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Date: Sun, 18 Oct 2015 21:09:25 +0200

    Użytkownik "Pszemol"

    > A w następnym miesiącu co zrobisz? Wydasz następne 5zł?
    > Bo ja już będę miał dwa startery, więc w następnym miesiący mam 600Mb
    > darmo.
    >
    > A co do paliwa, to firma Ci starter wysyła za darmo do domu, znaczy za to
    > 5zł.

    Ułatwię Ci zadanie...
    Oto tabelka w której widzisz po lewej stronie opłaty w Twojej metodzie
    dokupywania 500MB za 5zł co miesiąc a po prawej moją metodę
    z 3 starterami kupionymi raz:

    Miesiąc Metoda Chris Metoda Pszemol
    dane/mies.Cena dane/mies.Cena
    Listopad 800MB 10zł 900MB 15zł
    Grudzień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Styczeń 800MB 10zł 900MB 0zł
    Luty 800MB 10zł 900MB 0zł
    Marzec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Kwiecień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Maj 800MB 10zł 900MB 0zł
    Czerwiec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Lipiec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Sierpień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Wrzesień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Październik 800MB 10zł 900MB 0zł
    Suma 120zł 15zł.

    Wada mojej metody polega na konieczności
    przełożenia SIMów w tablecie jak Ci się lejek zacznie.
    ---
    To raczej nie działa tak. Pakiety są odnawialne, ale naliczane jak są
    środki, więc jeśli naprawdę chodzi o twój przypadek to:

    Miesiąc Metoda Chris Metoda Pszemol
    dane/mies.Cena dane/mies.Cena
    Listopad 800MB 10zł 900MB 15zł
    Grudzień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Styczeń 800MB 0zł 900MB 0zł
    Luty 800MB 0zł 900MB 0zł
    Marzec 800MB 0zł 900MB 0zł
    Kwiecień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Maj 800MB 0zł 900MB 0zł
    Czerwiec 800MB 0zł 900MB 0zł
    Lipiec 800MB 0zł 900MB 0zł
    Sierpień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Wrzesień 800MB 0zł 900MB 0zł
    Październik 800MB 0zł 900MB 0zł
    Suma 10zł 15zł.

    Różnica nieistotna, więc raczej inne przypadki różnicują np kilka pełnych
    miesięcy aktywności. I pewnie nie trzeba mieć startera tylko zmienić na taką
    taryfę. Przy czym oczywiście nie będzie się dało z tego zrezygnować.
    Jednocześnie są dostępne pakiety nieodnawialne. No i startery są w Żabce.