  • Data: 2015-10-19 02:17:14
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" mvtrsg$2k5$...@d...me

    > Tam znowu postawiłeś pytajnik, więc nie twierdzisz tylko pytasz:
    > "Oferta VM jest bezkonkurencyjna?

    Konkurencją (o czym piszę w poście cytowanym przez Ciebie)
    jest tandem Orange-Virgin. (w tym wypadku nie trzeba płacić
    za starter) W kolejnym poście dodaję, że skorzystanie z baneru
    na mojej stronie daje kolejne zyski. (czyli nie tylko nie ma
    opłaty za startery, ale jest zysk, który płacę z tego, co mnie
    płacą za skorzystanie z baneru umieszczonego na mojej stronie)

    > Obok tych 3 GB VM daje jeszcze 300 minut i 300 SMSów."

    Z 10 SIMek, o których piszesz.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvtlbo$tip$...@n...news.atman.pl

    > "Chris" mvt7nn$sn8$...@n...news.atman.pl

    -> Rocznie 3600 MB -- starter jest ważny rok.

    -> Czyli rocznie 6000 MB?

    -=-

    IMO całkiem bezproblemowe ;) jest zainwestowanie w 8 numerów
    VM. Jeden raz w miesiącu (w połowie każdego miesiąca) trzeba
    przełożyć 4 karty, aby mieć łącznie 2.4 GB miesięcznie. (każda
    karta daje 300 MB pod koniec miesiąca i na początku następnego
    miesiąca daje kolejne 300 MB; mam dwa urządzenia
    z dualSIM -- smartfon i tablet)

    Jest jednak poważna przeszkoda... ;) -- Mnie na razie starcza
    miesięcznie 300 MB z nawiązką. :) Dobry jest dla mnie także
    sam lejek -- 32 kb/s. Pojęcia nie mam, na co wygadać 30 minut
    miesięcznie. I raczej nigdy nie będę zbliżał się do liczby
    30 SMSów wysłanych **rocznie**. :)

    Natomiast potrzebuję taniej możliwości odbierania połączeń i SMSów.
    (VM daje to za darmo -- czyli bardzo tanio!) Ponadto potrzebny jest
    mi jakieś awaryjny dostęp do netu oraz dostęp poza ,,domem''. Poza
    ,,domem'' nie oglądam filmów -- starczy mi skromne 300 MB, a nawet
    do wielu zadań starczał mi lejek.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'