  • Data: 2021-04-05 10:12:45
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2021 o 22:59, Michal pisze:

    > bo moc instalacji dobiera się na podstawie szacowanego rocznego zużycia
    > energii, lokalizacji instalacji i jej usytuowania w terenie, tak aby jej
    > przewidywana roczna produkcja pokryła zapotrzebowanie klienta.
    > Jak masz kiepskie warunki to instalacja musi być większa, bo nie
    > osiągnie parametrów znamionowych (lub nawet jeżeli osiągnie to nie przez
    > wymagany okres czasu), które podawane są dla ściśle określonych warunków
    > laboratoryjnych.

    Zakładałeś taką instalację z całymi tymi zabiegami przedmontażowymi? Bo
    widzę że próbujesz nadać w tym ich oszukańczym naciąganiu  klientów
    jakichś normy normalności na które można by się zgodzić. No bo niby
    oszuści, ale wszyscy przecie tak robią...

    Mnie klienta nie obchodzą laboratoryjne testy, interesuje mnie to na co
    faktycznie mogę liczyć zlecając montaż instalacji o deklarowanej w
    prospekcie reklamowym i potwierdzonej przez sprzedawcę  mocy.