  • Data: 2021-03-30 22:59:25
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-30 19:33, trybun wrote:

    > To po co płaciłem za instalację o mocy 7.2KW? I konsultacja
    > przedsprzedażowa z audytorem nie odbywała się przecież na zasadach
    > korespondencyjnych.

    bo moc instalacji dobiera się na podstawie szacowanego rocznego zużycia
    energii, lokalizacji instalacji i jej usytuowania w terenie, tak aby jej
    przewidywana roczna produkcja pokryła zapotrzebowanie klienta.
    Jak masz kiepskie warunki to instalacja musi być większa, bo nie
    osiągnie parametrów znamionowych (lub nawet jeżeli osiągnie to nie przez
    wymagany okres czasu), które podawane są dla ściśle określonych warunków
    laboratoryjnych.

    --
    Pozdr.
    Michał