  • Data: 2021-03-15 13:22:49
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2021 o 15:52, Piotrek pisze:

    > Ale po co zmieniać coś co działa?
    >
    > Szkody z OC sprawcy, a nawet z AC (o ile Twoja polisa to obejmuje)
    > likwiduje się po prostu warsztatem, który będzie naprawiał samochód.
    >
    > A nie kombinuje jak koń pod górę ...
    >
    > Nie oczekuj, że ubezpieczyciel będzie robił dobrze poszkodowanemu bo
    > nie taka jest jego rola. To są (wyłącznie?) spółki publiczne, które
    > mają za zadanie robić dobrze akcjonariuszom (dywidenda), a nie
    > "Kowalskiemu".
    >
    > Jeśli już musisz likwidować szkodę na kosztorys to po otrzymaniu
    > kosztorysu od ubezpieczyciela zawsze możesz przedstawić swój własny,
> [...]

    Po to aby było lepiej, prościej i sprawiedliwiej dla klienta. Firmy
    ubezpieczeniowe z urzędu zaniżają koszty  poniesionych przez klienta
    strat, informacje medialne w pełni potwierdzają moje uwagi w tym temacie.

    Nie wnikam tu już w detale poszczególnych opcji likwidacji szkód, biorę
    za przykład to czego sam doświadczyłem - wypłata gotówki i naprawa w
    wlasnym zakresie.  Możliwe że naprawa bezgotówkowa to jakiś lepszy
    wariant, ale pewnie też są jakieś minusy że nie wszyscy się na taką
    opcję decydują .