    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Feb 2014 06:41:23 -0800 (PST)
    Subject: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 09:28:14 UTC+1 użytkownik megrimsES napisał:

    > Jak niektórzy tu wiedzą to od 2 lat walczę z nowotworem
    >
    > u syna. Teraz ma 4 lata i na 97% (wg MSKCC) jest wyleczony.
    >

    > I akurat fotoradary to nie jest powód, aby opuszczać ten kraj.
    >
    > Ale leczenie Polsce dzieciaków z tak poważnymi chorobami
    >
    > to to jest powód. Nikomu nie życze aby przez takie coś przechodził.
    >
    > Jak się patrzy na urzędnicze podejście niestety większości lekarzy,
    >
    > ich niekompetencje, nepotyzm i korupcje to dramat.

    Do tego lekarze bardzo dobrze zarabiają. Nie żebym im zazdrościł bo studia bardzo
    trudne i na dodatek jest ich z 20% za mało w stosunku do potrzeb. Ale na wielu
    frontach przeginają. Chociażby traktując sprzęt szpitalny jak by był ich prywatną
    własnością. Jakiś czas temu była sprawa że docent z profesorem ukradli ze szpitala,
    inaczej tego nie można nazwać, drogie urządzenie i robili na nim badania w prywatnym
    gabinecie. Urządzenie było kupione ze środków Orkiestry. Nie mam zielonego pojęcia
    jak można wytłumaczyć że czas oczekiwania na jakieś badanie na NFZ trzeba czekać w
    szpitali pół roku a prywatnie na tym urządzeniu w tym samym szpitalu zrobią
    maksymalnie w przeciągu tygodnia a jak potrzeba to od ręki.