  • Data: 2014-04-15 13:47:37
    Temat: Re: Fotolab HD
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No trochę. Ale nietypowość jest istotna, trudno niestety znać się na
    > wszystkim,

    No więc właśnie o tym mówię. Ja bardzo bym nie chciał się znać na np.
    wspomnianych akumulatorkach bo po kiego mi ta wiedza. Chciałbym,
    przeczytać parametry ogniwa i mieć pewność, że je ma (a nie że np. 10%
    wartości tych parametrów ma w sobie). Tymczasem masz większe szanse
    obecnie, że trafisz na marketingowy bełkot niż rzetelne informacje. A
    nawet jeśli są rzetelne, to niekompletne bo skąd mam wiedzieć, że np.
    Eneloopy o tej samej pojemności są lepsze i gorsze dla moich zastosowań
    (że mają literkę B w nazwie modelu)? A już nie wspomnę, że osoby nie
    posiadające badawczych zapędów w życiu tego się nie dowiedzą. Tak więc
    nawet kupowanie "marki" a nawet "modelu" może nie zagwarantować
    trafności zakupu. A czy sprzedawca pomoże? (ha ha - bez komentarza)
    Przypadkiem trafiłem na kompetentnego jakiś czas temu w hurtowni
    ładowarek, akumulatorów etc. który powiedział mi na co patrzeć. Chyba mu
    kwiaty mu prześlę :-)

    Co do "markowych" wyborów - to żadna gwarancja sukcesu lecz zwiększasz
    prawdopodobieństwo na taki sukces. Możesz zwykle w ten sposób kupić
    dobrego średniaka bo kupisz wspomniane Sanyo np. A że trafisz we
    właściwe "Sanyo" z punktu widzenia potrzeb to już kwestia przypadku.
    Wiele osób nawet nie wie, że może dostosować model do potrzeb. Kupują
    NiMh, Ci bardziej świadomi patrzą jeszcze na pojemność a już o perwersję
    zakrawa - znajomość właściwości danego modelu ogniwa. Sprzedawca - jak
    pisałem - nie uświadomi bo sam nie wie.

    Marek