  • Data: 2014-04-09 16:53:09
    Temat: Re: Fotolab HD
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <p...@s...com> wrote:

    > Kup sobie drukarkę. :-) Chyba inaczej nie rozwiążesz tematu. Np.
    > Epsony, przynajmniej te 6-kolorowe, drukują z 360dpi, choć to pewnie
    > nie zadowoli Ciebie. Mógłbyś zapytać się o te lepsze na infolinii.
    > Bodajże R3000 wyciąga o 40% więcej (w co nie bardzo wierzę ale też nie
    > dociekałem prawdy). Wydaje mi się, że sam papier w druku atramentowym
    > okaże się wąskim gardłem.

    Niestety, ale tak to właśnie chyba wygląda. Może jeszcze poszukać
    jakiejś extra oferty ze światową wysyłką?

    A tak w ogóle, patrząc na ten wątek, to nachodzi człowieka myśl, że
    nastąpiła jakaś diametralna zmiana (na gorsze. :)

    Kiedyś rozdzielczość to było to, co faktycznie zmierzyło się na
    negatywie bądź odbitce. Dziś nikomu tak "chora" myśl nie przychodzi
    nawet do głowy, żeby samemu mierzyć faktyczne wyniki - dziś wszyscy
    żonglują cyframi, które wymyślił dział marketingu każdego producenta,
    podał na stronie i w papierach. A że papier wszystko przyjmie, to i
    liczby można pompować niemal w nieskończoność, jak różne PMPO, MTBF, ale
    też i DPI, to na analizę tego dzisiejszy świat już nie ma czasu... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]