  • Data: 2009-04-08 08:06:29
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 06:43:37 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > No i co z tego? I tylko dlatego mam takiej 'lajzie'
    > dac sobie narobic na glowe? Zeby mu przykro nie bylo?
    > Jaja sobie robisz?

    Chyba Ty sobie jaja robisz. Byłem kilka razy zaczepiany
    przez ochronę bankową, pocztową i "handlową" i jakoś nikt nigdy
    nie robił mi na głowę. Zazwyczaj grzecznie zwracano mi uwagę
    żebym nie robił zdjęć (no może ten z banku trochę mniej grzecznie),
    na co ja grzecznie odpowiadałem że przecież mogę, na co zazwyczaj
    padała odpowiedź w rodzaju "ja się nie znam, ale kierownik nam kazał",
    po czym rozstawaliśmy się w zgodzie. Fakt że od czasu do czasu zdarzają
    się sytuacje gdy ktoś ląduje na komisariacie za fotografowanie dworca czy
    starej fabryki, ale nie uogólniaj na wszystkich ochroniarzy i
    pseudoochroniarzy (bez licencji).

    Pozdrawiam,
    Henry

    --