  • Data: 2009-04-08 14:16:54
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "Zennon" <z...@n...pl> wrote in message
> [...]
    mage-usage.htm

    > I z angielskiego pozadnie przetlumaczyc nie potrafisz. Sorry. Juz z Toba
    > nie gadam. Szkoda mojego czasu.

    A w mojej opinii, zeby zabierac glos nt jakosci tlumaczenia,
    trzeba nie tylko znac jezyk, ale tez zwyczaje panujace
    w srodowiskach z ktorych pochodzi tekst do tego tlumaczenia.
    Jak dla mnie, przekazal dokladnie to, co ten tekst oznacza,
    bo to, co tam jest napisane, to zupelnie inna bajka.
    Poczytaj sobie, ilu reporterom angielska policja konfiskowala
    sprzet na podstawie podobnie sformulowanego prawa.
    I co stalo sie w sadzie? Nic. Policja wygrywala
    nawet wtedy, gdy obecnosc filmujacych lub fotografujacych
    nie miala absolutnie zadnego wplywu na jakiekolwiek bezpieczenstwo.
    I co, poskarzysz sie komus, ze zle tlumaczyl?
    --
    see_you