  • Data: 2009-04-06 21:10:08
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zennon" <z...@n...pl> napisał:

    > Wiesz, jak bardzo chcesz sam sobie nalozyc kaganiec i super autocenzure
    > oparta na strachu przed cieciem z hipermarketu, to to jest Twoj problem,
    nie
    > moj.

    Czy ja kogoś straszę cieciem z supermarketu?
    Po prostu udowadniam fałszywość głoszonych pzrez Ciebie tez.
    Spróbuj zacząć wchodzić na salę kinową wyjściem lub na salę teatralną z
    lodami i gdy Cię nie wpuszczą zacznij robić awantury, ze nie ma zadnego
    przepisu który by tego zabraniał - pzrekonasz się jak to działa.

    > Mam tylko prosbe, zebys nie straszyl paru milionow fotoamatorow.
    > [...]

    Każdy sam oceni, czy to straszenie czy apelowanie do odrobiny zdrowego
    rozsądku.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)