  • 1. Data: 2009-06-07 22:02:00
    Temat: nef z D5000 czym obrabiać?
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    Czy da się fotoszopem CS4 obrabiać nefy z nikona D5000?

    Jeśli nie, to czym najlepiej?

  • 2. Data: 2009-06-08 19:57:08
    Temat: Re: nef z D5000 czym obrabiać?
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    !! camera RAW 5.4 wersja widzi nefy :)
    dziękuję za szerokie wsparcie, pozdrawiam :)

  • 3. Data: 2009-06-09 10:04:22
    Temat: Re: nef z D5000 czym obrabia??
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    nos wrote:
    > Czy da sie fotoszopem CS4 obrabiaae nefy z nikona D5000?
    >
    > Je?li nie, to czym najlepiej?

    z aparatem powinieneś dostać

    1. transferNX - to zgrywania zdjęć przez kabel z aparatu
    2. ViewNX - potrafi wyeksportować nefa to dowolnego innego formatu

    3. demo albo pełną wersję captureNX - program do obróbki nefów

    więc dostałeś wszystko co ci jest do tego potrzebne

  • 4. Data: 2009-06-09 22:12:44
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    pytałem o obróbkę, a nie o viewNX czy transferNX :)
    Niestety, ani demo ani pełnego CaptureNX nie dostałem :(

  • 5. Data: 2009-06-26 10:11:16
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    nos wrote:
    > pyta?em o obróbke, a nie o viewNX czy transferNX :)
    > Niestety, ani demo ani pe?nego CaptureNX nie dosta?em :(

    jeżeli chodzi o viewNX umożliwia on export do tif`a,jpg, i paru innych
    których otwarcie w dowolnym programie do edycji nie stanowi problemu