  • 181. Data: 2009-10-01 04:41:13
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Ale niebieskie ledy podświetlające bebechy to bym jednak zostawił ;)

    I blok wodnego chlodzenia z maszynką do wypuszczania bokiem pary wodnej
    ;P

    j.

  • 182. Data: 2009-10-01 04:44:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    b...@n...pl napisał(a):

    > Mirror chroni Cię tylko przed padem dysku twardego sprzętowym.

    Jak masz sprzętowego RAID to i może w wielu wypadkach ochroni ;)

    j.

  • 183. Data: 2009-10-01 05:33:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jeśli zapis pliku o wielkości np. 4GB trwa 1.5-2 minuty na jednym dysku,
    > to wzrost skuteczności poprzez dodanie RAID10 i spadek tego czasu do 1
    > minuty daje wymierne korzyści.

    Moj dysk zewnetrzny eSATA przyjmuje dane z predkoscia do 120MB/s,
    realnie jakies 80MB/s srednio. Twoje 4GB to 50s kopiowania...
    Po czym moge dysk wziasc pod pache i wyniesc poza firme.

    Bez zadnego RAIDa...

  • 184. Data: 2009-10-01 06:51:47
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > To wcale nie jest glupi pomysl - kupic z szesc MJU II,
    > zaladowac filmami 400ISO i kazac robic ciekawe fotki...

    Fakt, tylko pytanie czy dawać ludziom więcej niż jeden film, czy kazać
    się ograniczyć do jednego.

    Niestety w przypadku który znam, chodziło o cyfrowego superzooma...

    --
    Mirek

  • 185. Data: 2009-10-01 06:54:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > Fakt, tylko pytanie czy dawać ludziom więcej niż jeden film, czy kazać
    > się ograniczyć do jednego.
    > Niestety w przypadku który znam, chodziło o cyfrowego superzooma...

    Jeden, kazdy dodatkowy mogliby dokupic wkaldajac do skarbonki 100zl.

  • 186. Data: 2009-10-01 07:06:51
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    Hej

    > Bo przecież 100 krotnie lżejsze PDFy wejściowe byłyby niekoszerne w
    > razie jakiegoś padu, nie? ;-) Taaa, wiem, ripowanie, pewnie z 8 do 13
    > minut ;-)

    Nie w tym rzecz :)
    Te roboty idą na różne naświetlarki, najczęściej każda ma innego RIPa, a
    robota ma zawsze wyglądać tak samo. Przy okazji śpię spokojnie, jeśli
    jest płyta prawidłowo wywołana to reszta mnie nie interesuje.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 187. Data: 2009-10-01 07:13:35
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 29 Wrz, 22:09, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

    > 500 - 7000 zł

    Tak mało?
    Ci artyści od kotleta wcale się nie szanują.

  • 188. Data: 2009-10-01 07:49:01
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Jewuła napisał(a):
    > Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    >
    > Jeden, kazdy dodatkowy mogliby dokupic wkaldajac do skarbonki 100zl.

    Pomysł OK, wystarczyłoby na Provię z wołaniem. :-)

    Tylko nie wiem jak w praktyce.
    Może się okazać, że jednak i tak połowa biesiadników będzie wolała
    pochwalić się swoim nowym DSRL-em z megazoomem i wbudowaną lampą.
    A reszta poczuje się onieśmielona i nie zrobi nic. Ale może...

    --
    Mirek

  • 189. Data: 2009-10-01 07:49:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sylwester Zarębski wrote:

    > Pytanie ile GB zaoszczędzą, a ile więcej czasu pracy będą musieli
    > poświęcić na ograniczenia w swojej rozrzutnej kreatywności?

    wiesz co zwykel to jest tak że komputery upraszcają pracę ale i ułatwiaja
    toworzenie śmietnika, mnożymy na dyskach kolejne kopie i warianty projektów
    (bo a nuż sie przydadzą). niestety za kilka dni już nikt nie ma pojęcia o co
    chodziło w tych kilkudziesieciu wersjach.

    Oszczędzają czas bo zwiększa sie dyscyplina pracy.

    > Jeśli robią 1 plik dziennie :). Ale nie o takiej firmie wspominałem.

    wiesz co :) jeśli jedynym czasem jaki pracą kreatywni pracownicy firmy to
    czas tracony na zapisanie pliku to tam pracują prawdziwi stachanowcy,
    rzeczywstość jest jendak całkiem inna:)

  • 190. Data: 2009-10-01 07:55:59
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 30 września 2009 (22:36:13) napisano:

    > Gdybyś kupił niedawno Seagate to byś wiedział, że to jedna z rzeczy,
    > których się nie da przewidzieć biorąc na logikę

    Jest nowy firmware udostepniony przez seagate, z nim ponoc nie padaja,
    ja sobie wgrałem, chwila roboty

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz