  • Data: 2009-09-30 16:39:44
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:
    > na dodatek mam osobny dysk na baze LR

    Ramdysk. I oczywiście praca na xmp, a nie na durnej bazie. Że nie
    wspomnę, że praca na acrze jest szybsza, choć mniej seksowna (silnik
    jest ten sam więc niech nikt nie próbuje nawet powiedzieć, że wychodzi
    co innego).

    > osobny dysk na system

    Po co? To się zaczytuje raz na starcie i koniec.

    > osobny dysk na swapa

    Swapa wyłączamy.

    > mógłbym to zamienić na radia 10 z 8ma dyskami...

    Wiara czyni cuda...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl