  • Data: 2009-09-30 18:18:46
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    StaM pisze:

    > ...a masz taki paszport,ze tak odmawiasz przyjazdu "glupolom"?
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3b870b412f5e0c
    .html

    Nie mam takiego paszportu (w ogóle nie mam, bo mi się skończył), nie mam
    wizy i nie mam zamiaru się upokarzać prosząc o nią ciołków, które myślą,
    że chcę tam tylko zarabiać te ich dulary.
    Natomiast nikomu nie odmawiam przyjazdu, bo głupole to nie ci, co się im
    zabrania przykręcać kontaktów czy kopać dołów pod rurę na swoim ogródku,
    tylko ci, co zabraniają.

    Tak w ogóle, nie mógłbym stąd (z Polski) wyjechać na stałe. No bo
    gdzieżbym jeszcze się mógł tak obijać? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl