  • Data: 2009-09-30 18:34:28
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: StaM <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 20:18, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Natomiast nikomu nie odmawiam przyjazdu, bo głupole to nie ci, co się im
    > zabrania przykręcać kontaktów czy kopać dołów pod rurę na swoim ogródku,
    > tylko ci, co zabraniają.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    Adam, sprawa jest zlozona, wydaje sie to nam smieszne,
    ale ma za zadanie nie odbierania pracy czlonkom zwiazkow zawodowych.
    ,oraz nie obnizania stawek za wykonana prace. Mnie rowniez smieszyly
    niektore sprawy,
    i denerwowala mnie nadgorliwosc do pracy za marne centy naszych
    rodakow.
    Mieszkam teraz w Europie, po 30-stu latach w USA
    Pozdrawiam StaM