  • 11. Data: 2010-09-02 15:56:42
    Temat: Re: Foto ślubna
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-02 16:36, f...@a...pl pisze:
    > Jak można jeszcze się tym chwalić....

    Nie przesadzaj - kilka fajnych znalazłem :)
    http://kzietek.ovh.org/slides/2008-09-25_elwira_norb
    ert_arkadia_294.JPG
    http://kzietek.ovh.org/slides/2008-08-23_violeta_tom
    asz_074.JPG
    http://kzietek.ovh.org/slides/2008-09-27_malgorzata_
    robert_126.JPG
    http://kzietek.ovh.org/slides/2008-08-26_plener_zela
    zowa_140.JPG

    ... i ktoś za to pewnie zapłacił...

    pozdrawiam!
    Keyser Soze

    --
    Takie tam moje zdjęcia... -> http://nazar.cba.pl

  • 12. Data: 2010-09-02 16:43:54
    Od: f...@a...pl

    Dnia 02-09-2010 o 17:48:02 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > <f...@a...pl> wrote in message
    >
    > Uwierz, mozna gorzej:
    >
    > http://picasaweb.google.com/artyphot/ArtiLukaszWeddi
    ng#

    > Autor swego czasu dosc glosno promowal swoje uslugi foto, wiekszosc w
    > galerii..
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Hmmm, moim skromnym zdaniem ;) mojego linku nie przebiłeś :)

    --
    D.S

  • 13. Data: 2010-09-02 16:47:58
    Od: stasio <...@...pl>

    f...@a...pl wrote:
    > Ostatnio przeglądam trochę galerii na temat fotografii ślubnej no i
    > klops: http://kzietek.ovh.org/gallery.html Jak można jeszcze się tym
    > chwalić.... a podobno wspomnienia są bezcenne....

    Przebijam:

    http://www.fotoknyt.pl/galeria/e-plener-nowosc

  • 14. Data: 2010-09-02 16:52:31
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-09-02 18:47, stasio pisze:

    > Przebijam:
    >
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/e-plener-nowosc

    I to prosto ze stolicy ;) boskie te kolaże.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 15. Data: 2010-09-02 17:39:33
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 2 Wrz, 18:47, stasio <a...@...pl> wrote:

    > Przebijam:
    >
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/e-plener-nowosc

    ...o dawanie slyszalem, ale latajace luzko?
    StaM

  • 16. Data: 2010-09-02 17:55:20
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > ...o dawanie slyszalem, ale latajace luzko?

    Nie jest ważne co lata.
    Tylko jeśli ci młodzi ludzie są faktycznie ze stolicy, to pewnie mają fajne
    prace, są menadżerami, kierownikami itp. i decydują o losie innych.
    To jest dopiero dramat.

    P.

  • 17. Data: 2010-09-02 18:03:14
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2010-09-02 19:39, StaM pisze:

    > ...o dawanie slyszalem, ale latajace luzko?

    jesli ma odpowiedni silnik...

  • 18. Data: 2010-09-02 18:25:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-02 16:36:41 +0200, f...@a...pl said:

    > Ostatnio przeglądam trochę galerii na temat fotografii ślubnej no i klops:
    > http://kzietek.ovh.org/gallery.html Jak można jeszcze się tym chwal ić....
    > a podobno wspomnienia są bezcenne....

    Ostatnio widziałem fotoksiążkę. Klienci byli zachwyceni. 90% zdjęć było
    formatu poniżej 9x13, każde w innej tonacji, na przemian, zimne -
    ciepłe - sepiowe - trupio błękitne - cz-b z kolorowymi wstawkami.
    Masakra. Jak im powiedziałem co o tym sądzę to się na mnie obrazili.
    :)
    Te tutaj wcale nie są gorsze.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-09-02 18:37:59
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > he he no to masz artystę w okolicy.
    > A tak na marginesie, nawet darmowy Paint.NET mógłby pomóc przy
    > podstawowej obróbce, nie chce mi się wierzyć, że poszło to tak do klienta.

    jak chcesz to przesle Ci na priv zdjecia z wystawy tego "artysty" :):):)

  • 20. Data: 2010-09-02 18:41:06
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-02 17:56, Keyser Soze pisze:

    > Nie przesadzaj - kilka fajnych znalazłem :)
> [...]
    masakra :)

    WWW.STUDIOV.COM.PL
    GG:8445714
    SKYPE:mrqubeck