  • 1. Data: 2010-09-02 21:20:25
    Temat: jaki jest najtanszy wodoodporny kompakt?
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Witam. Prosze o informacje jaki jest najtanszy na rynku wodoodporny kompakt?
    Chcialbym cos kupic na zimne blotne eskapady?!. Dzieki pozdr.
    F.

  • 2. Data: 2010-09-02 21:56:03
    Temat: Re: jaki jest najtanszy wodoodporny kompakt?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    friday pisze:
    > Witam. Prosze o informacje jaki jest najtanszy na rynku wodoodporny
    > kompakt? Chcialbym cos kupic na zimne blotne eskapady?!. Dzieki pozdr.

    Każdy. Przynajmniej w ciągu blisko dziesięciu mocno eksploatowanych zim
    żadnego nie zamordowałem pogodą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-09-02 22:08:10
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "friday" <f...@o...com> napisał w wiadomości
    > Witam. Prosze o informacje jaki jest najtanszy na rynku wodoodporny
    > kompakt? Chcialbym cos kupic na zimne blotne eskapady?!. Dzieki pozdr.

    Nic chyba nie przebije Prakticy DPix 5000WP za 250 zł. Niemal dwa razy
    droższy jest Fujifilm FinePix Z33WP

  • 4. Data: 2010-09-03 05:30:24
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 02 Sep 2010 23:56:03 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Każdy. Przynajmniej w ciągu blisko dziesięciu mocno eksploatowanych zim
    >żadnego nie zamordowałem pogodą.
    Znam przypadek zwarcia, stopienia się obudowy w zwykłym kliszaku,
    pdczas deszczu, gdy aparat przebywał w torebce. Tak więc Janko, to
    różnie bywa.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 5. Data: 2010-09-03 05:48:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > Znam przypadek zwarcia, stopienia się obudowy w zwykłym kliszaku,
    > pdczas deszczu, gdy aparat przebywał w torebce. Tak więc Janko, to
    > różnie bywa.

    Meteor może spaść, skórka od banana czuwa... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem mistrzem, a wy się nie znacie/

  • 6. Data: 2010-09-03 09:46:44
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 03 Sep 2010 07:48:23 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Meteor może spaść, skórka od banana czuwa... :)

    Wiesz argument anegdotyczny vs. argument anegdotyczny. Oba mają taką
    samą wartość ;)

  • 7. Data: 2010-09-03 09:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i5p6hc$cpj$1@news.onet.pl...
    > Każdy. Przynajmniej w ciągu blisko dziesięciu mocno
    > eksploatowanych zim żadnego nie zamordowałem pogodą.

    Bo nie taplales sie w blocie po pas :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-09-05 21:18:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Bo nie taplales sie w blocie po pas :-)

    Nie idę na kompromisy, jak już się taplać to po uszy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /25% badanych nie wie, ile to jest 25%/

  • 9. Data: 2010-09-09 17:00:39
    Od: Jer <j...@o...pl>

    W dniu 03.09.2010 00:08, Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "friday"<f...@o...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nic chyba nie przebije Prakticy DPix 5000WP za 250 z?. Niemal dwa razy
    > dro?szy jest Fujifilm FinePix Z33WP

    Witam,

    Mozna to cudo dostac od reki w jakims sklepie w Poznaniu? :)
    Ktos wie? Sklep MM nie ma w ofercie tej Prakticy.

    Jer