  • Data: 2014-08-05 22:38:54
    Temat: Re: Fotka krajobrazowa - co byscie zmienili w niej?
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY in news:024eaf1d-2160-4b40-b048-451ec5a0f17f@googlegrou
    ps.com
    [...............]
    > Wiem, ze to ciezko sqmac.

    ciezko to sqmac mi jest to, ze ma sens rzezbienie w trawkach, skoro za
    rogiem az wyje INNA sila tkwiaca w - dokladnie - tym samym zdjeciu. I
    "nieprzyzwoitoscia" jest nie zauwazyc tego. I ja o tym wole gadac. Ale
    oczywiscie mozna o trawkach. O przestrzeni... Horyzontach... Tylko, ze
    najpierw to musisz miec TO zdjecie, ktore pozwoli te przestrzenie, te
    horyzonty wyrwac z morza niepotrzebnych smieci. A tutaj nie masz takiego
    zdjecia. Zebys nie wiem jak to _delikatnie_ przekadrowywal, to rzezbisz w
    pocztowce. Chcesz "poprawiac trawki"? Naprawde tylko tyle chcesz? Nie mozesz
    po prostu pokazac "chlopu" ze zmarnowal okazje na calkiem przyzwoite
    (aczkolwiek szkolne) zdjecie? W tym kadrze nalezy zrobic rewolucje =
    obciosanie siekiera. To prawda - proporcje kadru zaproponowane przeze mnie
    sa dziwnawe, przeciez ja o tym wiem. Co wiecej: tzw "fabula" :) z mojego
    przekadrowania jest cokolwiek z 19 wieku, taka praca gimnazjalisty z klasy
    plastycznej,ale taka praca, jakie zrodlo wyjsciowe :) ; ale wole to pokazac
    autorowi wielce szanownemu z grupy jako propozycje, niz ludzenie go, ze
    problem tkwi w kolorze, w trawce "za bardzo", etc. Po prostu ja polecam
    myslenie "dramatyczne" i szerokosc gestu od morza do morza, to moze cos sie
    uda :) howgh.