  • Data: 2010-01-05 10:10:45
    Temat: Re: Fotelik samochodowy 9-25
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chicco Key 1 podobal mi sie i juz prawie go kupilem, ale...
    > http://www.nowe.mojeauto.pl/cms/?id=416
    > "Przeciętne wyniki obciążenia w zderzeniu czołowym.
    > Fotelik przekręca się przy naciąganiu pasów. "
    > Zwlaszcza to przekrecanie mnie interesuje ;>
    Mnie sie nie przekreca i jest stabilnie zamocowany choc zainstalowany
    jest w 10 letnim aucie(zabie) z wysluzonymi pasami. Zreszta fotelik sie
    mocuje raz na jakis czas lub sporadycznie wyjmuje, to nie jest nosidelko
    z ktorym sie biega do mieszkania i na zakupy :-) Nie jest to tak
    stabilne jak przy ISOFIXie ale jest OK.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde