eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyForum o subaruRe: Forum o subaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Forum o subaru
    Date: Fri, 11 Jun 2010 11:10:09 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <husuhh$jk1$1@news.dialog.net.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <hunl5s$cu2$1@news.onet.pl> <hunlre$kma$1@inews.gazeta.pl>
    <hunmah$g77$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <huo40u$pu6$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <huoc5d$7c8$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <huqkht$ddi$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: s-01.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1276247409 20097 217.30.129.157 (11 Jun 2010 09:10:09
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 09:10:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
    X-Enigmail-Version: 1.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287854
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-11 08:40, Piotr Klimek pisze:

    >> Nie, zmiana rozdziału mocy jest realizowana płynnie i niczego się nie
    >> wyczuwa.
    >
    > Czuwa nad tym jakas elektronika?

    Tak, w sieci można wygrzebać sporo mniej i bardziej szczegółowych
    opisów działania tego sprzęgła i sterownika, np.:

    http://www.drive.subaru.com/Win09/Win09_ItsWhatMakes
    .htm

    Niektórzy nawet bawią się w ręczne sterowanie tym sprzęgłem, bo np.
    mieszkają w miejscach, gdzie zawsze jest taka zima, jak nasza
    tegoroczna.

    > Czyli dopoki nie zaczne palowac po osniezonych zakretach nie wyczuje w
    > normalnej eksploatacji roznicy?

    W każdych warunkach wyczujesz, że utrata przyczepności tylnych kół
    zaczyna się przy wyższych prędkościach, niż przy aucie z przednim
    napędem, a potem przy dystrybutorze jest pobierana stosowna opłata :-)

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: