  • Data: 2010-06-09 13:25:01
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 9 Jun 2010 11:18:27 +0200) ktos podajacy sie za Lewis
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z wyjęciem
    > silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
    > Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła zawory
    > na hydropopychaczach...

    To ciekawe, bo wlasnie w ten silnik celuje. W innych motorach tez jest
    regulacja na plytkach? Jak czesto sie to robi? Skoro interesowales sie tym
    modelem to moze mozesz mi cos napisac na temat ASB w modelach z okolic
    2001-2003 przed ostatnim FL?

    Piotr Klimek
    Citroen Saxo 1.5D `99