  • Data: 2010-06-09 15:09:13
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    neoniusz pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bylo ich na pewno tam, gdzie inni robili skrzynie biegow. Jak mozna
    > zastosowac 4 biegowa skrzynie automatyczna do nowego forestera?

    Kiedy takie skrzynie to właśnie, jak dla mnie, zaleta. Wiadomo, że
    usterka automatu to zazwyczaj kosztowna sprawa, ale w przypadku tych
    tradycyjnych skrzyń 4 biegowych przynajmniej mechanicy się na nich znają
    i części są łatwo dostępne. Wsadzili by CVT to wtedy byłby problem. Np.
    Mitsubishi nie przewiduje naprawy tych skrzyń, które teraz wsadzają do
    Lancera, tylko zaleca wymianę całego podzespołu. A i jeździ się z tym
    podobno dziwnie. Taka sama sytuacja jest ze skrzynią dwusprzęgłową w
    Lancerze Evo - też tylko wymiana, brak części zamiennych. To chyba już
    lepiej mieć tradycyjny automat.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin