eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "PM" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Tue, 6 Dec 2011 13:43:56 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
    <jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-62-233-157-194.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1323175488 12942 62.233.157.194 (6 Dec 2011 12:44:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 12:44:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418704
    [ ukryj nagłówki ]



    > Toż przecież on podczas rozruchu i tak przeznacza część energii na pchanie
    > zaworów.
    > Zmieni się tylko kierunek energii.
    > Jeśli jednak będzie to dobrze wykonane- sprawność całości musi być
    > mniejsza.

    - chyba miałes na mysli wieksza (choć się z tym nie zgadzam);-)

    > Akumulator->rozrusznik->przekładnia mechaniczna->wałek
    > rozrządu->sprężyny->zawory
    > a teraz:
    > Akumulator->silniki zaworów->zawory.
    > Gdzie są większe straty energii?
    >
    no własnie gdzie?
    ja obstawiam przypadek 2.

    ponadto nie chodzi o straty tylko o "odessanie" całej energii przez
    rozrusznik.
    mozna zaobserwowac co się dzieje z przekąznikami w samochodzie przy słabym
    aku i niskiej temp.
    wszytsko się włacza wyłacza przygasa..
    o ile lampka oswietlenia kabiny może sobie zdychac bez mocy
    to taki układ rozrzadu niespecjalnie.

    no dobra dalej szukamy przyczyn dlatego to nie weszło do produkcji a zamiast
    tego robi sie jakies regulacje wniosu zaworów w multiair
    lub mechniaczne rozłacznie w TSI.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: