eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Data: 2011-12-06 17:29:00
    Temat: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-12-06 16:59, Sylwester Łazar pisze:
    >>> BTW, bez sprężyn to się pewnie i tak nie obędzie, bo niech się ten układ
    >>> elektryczny zawiesi w pozycji "zawór otwarty" :) Chyba, że bezkolizyjny...
    > Na jakiś kompromis można początkowo się zgodzić.

    Znaczy na jaki? Wymień kilka znanych Ci silników bezkolizyjnych.
    Bezkolizyjność jako taka raczej nie zależy od rodzaju "napędu"
    zaworów.

    > Może być bezkolizyjny, lub posiadać jakieś (słabsze) sprężyny.
    > Chodzi o to, aby wyeliminować wałek rozrządu, pasek gumowy, łożyska,
    > napinacz, czyli jakieś 10 kilogramów złomu, który musi być wożony i kręcony.

    Gdyby to było uzasadnione w dowolny sposób to zdaje się, że mielibyśmy
    bez liku takich rozwiązań w miejscach, gdzie aspekt ekonomiczny
    rozwiązania jest zasadniczo pomijalny - liczą się efekty.
    Co ciekawe - systemu bezsprężynowe znane są od dawna i rzadko
    spotykane (http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodrom
    iczny).



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: