eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Data: 2011-12-06 17:16:05
    Temat: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Dec 6, 12:58 pm, "PM" <x...@w...pl> wrote:
    > >> s dz e problem jest w braku mocy z aku podczas rozruchu i og lnie spore
    > >> zapotrzebowanie na moc podczas pracy.
    >
    > > Nie jest potrzebna du a moc, aby przesun zaw r o par milimetr w.
    > > Moc jest potrzebna w starych rozwi zaniach, do pokonania si y spr yn.
    >
    > good point
    > ale chyba nikt nie dawa tam takich spr yn bez przyczyny
    > wida trzeba zaw r trzymac np. podczas ssania -  na to tez potrzebna jest
    > energia.
    > mo na wyduma jakie zamki/blokady/zapadki - ale jak bedzie z
    > niezawodno cia?
    >
    Mi sie wydaje ze chodzilo o to aby zawory szybko wracaly na miejsce.
    Przy wyzszych obrotach (3-4krpm) trzeba to robic jakies 33 razy na
    sekunde.

    4000/60=66,6(6)
    silnik 4 suwowy
    66/2=33.

    Silna sprezyna powoduje ze ruch jest szybki.


    > > Przecie podczas pracy  w klasycznym uk adzie starcza mocy, dlaczego
    > > mia oby
    > > nie starcza tej mocy, je li elektromagnes/silnik krokowy,
    > > mia by wykona t sam prac ?
    >
    > dzieki stratom? sprawno c energia_mech_1*spr_alt*sprawno _elektromagnesu
    > itd....
    > przy rozruchu mamy tylko akumulator i to mocno obci zony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: