eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "PM" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Tue, 6 Dec 2011 12:58:53 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-62-233-157-194.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1323172796 24023 62.233.157.194 (6 Dec 2011 11:59:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 11:59:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418697
    [ ukryj nagłówki ]


    >> sądzę że problem jest w braku mocy z aku podczas rozruchu i ogólnie spore
    >> zapotrzebowanie na moc podczas pracy.
    >
    > Nie jest potrzebna duża moc, aby przesunąć zawór o parę milimetrów.
    > Moc jest potrzebna w starych rozwiązaniach, do pokonania siły sprężyn.

    good point
    ale chyba nikt nie dawał tam takich sprężyn bez przyczyny
    widać trzeba zawór trzymac np. podczas ssania - na to tez potrzebna jest
    energia.
    można wydumać jakieś zamki/blokady/zapadki - ale jak bedzie z
    niezawodnościa?

    > Przecież podczas pracy w klasycznym układzie starcza mocy, dlaczego
    > miałoby
    > nie starczać tej mocy, jeśli elektromagnes/silnik krokowy,
    > miałby wykonać tę samą pracę?
    >
    dzieki stratom? sprawnośc energia_mech_1*spr_alt*sprawność_elektromagnesu
    itd....
    przy rozruchu mamy tylko akumulator i to mocno obciązony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: