eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord Focus 1800cm3 z 1999 roku - polecicie? jak z awaryjnoscia? vs Astra II 1.6 ? › Re: Ford Focus 1800cm3 z 1999 roku - polecicie? jak z awaryjnoscia? vs Astra II 1.6 ?
    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford Focus 1800cm3 z 1999 roku - polecicie? jak z awaryjnoscia? vs Astra
    II 1.6 ?
    Date: Tue, 12 Jan 2010 17:33:35 +0100

    > Możecie polecić który silnik wybrać do tej Astry G?
    > Widzę że koledzy mają większą wiedzę w tym temacie, a ja już mam mętlik w
    > głowie o czytania opinii i testów o silnikach benzynowych 8V i 16V oraz
    > dieslach. Który najmniej problemowy? Praktycznie jestem zdecydowany na
    > Astrę, tylko jaki silnik?

    Jeżeli chodzi o astrę to ja bym brał 1.8-16v 115KM, oznaczenie X18XE1, był w
    tych astrach od 98 do 2001r,
    dynamiczny, nie pali więcej niż 1.6-16V, jego przypadłością jest zasyfiająca
    się przepustnica ale to można spokojnie nawet samemu zrobić raz na czas,
    poza tym bez problemu można sekwencję założyć,
    brat