  • 211. Data: 2012-02-17 09:43:26
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 22:26:55 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Ale skoro komuś się folia nie rysuje to tak samo nie będzie się rysował
    > ekran i tym bardziej nie będzie się rysował bo z natury musi być bardziej
    > wytrzymały od folii. To dość proste jest.

    Problem w tym ze nie musi.
    Dobra folia jest z poliweglanu i rysuje sie dosc trudno, a wyswiatlacz ...
    a bo to wiadomo na czym producentowi zalezy ?

    Poza tym jak sie jednak porysuje, to zerwiesz i nakleisz nowa. z
    wyswietlaczem tego nie zrobisz - albo znacznie drozej.

    J.

  • 212. Data: 2012-02-17 10:35:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
    > Po prawie roku mam jedna duza kreche na folii (a telefonu nie nosze z
    > kluczami w kieszeni) i nie mam pojecia kiedy powstala - byc moze
    > polozylem telefon ekranem do stolu.

    Jak można być taką ciamajdą, by przypadkiem telefon położyć odwrotnie?

    > Jak wspomnialem - dobrze zalozona folia to taka, ktora nie rzuca sie w
    > oczy - po prostu jej nie widac, ze jest naklejona

    Ile cennych godzin życia trzeba bezpowrotnie zmarnować, by ją aż tak dobrze
    nakleić?

    > (jest idealnie
    > przycieta do ksztalu ekranu uwzgledniajac wyciecia na glosniczki czy
    > inne elementy). Jak poloze dwa telefony obok siebie to nie poznasz na
    > ktorym ta folia jest nie biorac tych telefonow do reki.

    Czyli chodzi ci o lans tylko i wyłącznie. Kosztem wygody użytkowania.

    Bo jakby wziął do ręki, to pewnie zobaczyłby zmatowiałe kolory a pod palcem
    poczuł gorszy poślizg.

    Że androidziarzom bez gustu umyka wiele detali, nie znaczy że zdrowi ludzie
    również będą tacy ślepi i głupi.

  • 213. Data: 2012-02-17 10:37:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > to zrob tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=EimSyAIuDoI

    U androidziarzy taka czynność to normalny element eksploatacji telefonu?

  • 214. Data: 2012-02-17 10:39:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie, bo się znudził i nie jest płaski. Tak samo zmieniają meble,
    > samochody i telefony.

    I chwalą tym znajomym i cieszą życiem. J.F tymczasem kompiluje sobie jądra i
    dzieli plikami przez bluetooth z innymi nerdami.

  • 215. Data: 2012-02-17 10:45:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > taki test:
    > http://www.youtube.com/watch?v=EimSyAIuDoI

    Umyślnie zniszczyć telefon? Po co? W imię czego?

    I po co takie ćwierćśrodki? Idź na całość:
    http://www.youtube.com/watch?v=wUzeagzgQ0M

  • 216. Data: 2012-02-17 10:52:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 11:35, Skrypëk pisze:

    > Jak można być taką ciamajdą, by przypadkiem telefon położyć odwrotnie?

    wiesz niektore telefony maja taka opcje,
    ze twoje nie maja - nie moja wina, ze kupujesz jakies badziewia

    > Ile cennych godzin życia trzeba bezpowrotnie zmarnować, by ją aż tak
    > dobrze nakleić?

    sprawdz sam i sie pochwal

    > Czyli chodzi ci o lans tylko i wyłącznie. Kosztem wygody użytkowania.

    jakiej wygody?
    ze twoje manualne umiejetnosci na to nie pozwalaja - dwie lewe rece?

    > Bo jakby wziął do ręki, to pewnie zobaczyłby zmatowiałe kolory a pod
    > palcem poczuł gorszy poślizg.

    chyba kupowales jakas folie z badziewia lub probowales naklejac worek
    foliowy na ekran - to tak, byc moze bedziesz mial takie odczucia

    > Że androidziarzom bez gustu umyka wiele detali, nie znaczy że zdrowi
    > ludzie również będą tacy ślepi i głupi.

    bo ludziom z intelektem a'la Skrypek nie przychodzi do glowy wiecej
    funkcji niz zapewnia mu ograniczajacy uzytkownika pod kazdym wzgledem WM7 ?

    to jak kupiles juz ten bialy kondonik na swoja lumie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 217. Data: 2012-02-17 10:53:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 11:37, Skrypëk pisze:

    > U androidziarzy taka czynność to normalny element eksploatacji telefonu?

    robie to oczywiscie codziennie rano
    zrob tez i sie pochwal czy tez tak umiesz - masz jaja? czy tylko tak
    glupio pieprzysz - nie tylko zreszta w tym watku.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 218. Data: 2012-02-17 10:57:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 11:39, Skrypëk pisze:

    > I chwalą tym znajomym i cieszą życiem. J.F tymczasem kompiluje sobie
    > jądra i dzieli plikami przez bluetooth z innymi nerdami.

    a nawet jesli tak robi - to robi to swiadomie.
    Natomiast ty mozesz jedynie postac z boku - bo:
    1/ nie masz takiej mozliwosci
    2/ a nawet jakbys mial taka mozliwosc to bys nie wiedzial jak sie za to
    zabrac (*)

    (*) co wielokrotnie tu juz udowodniles

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 219. Data: 2012-02-17 11:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 11:39:40 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > I chwalą tym znajomym i cieszą życiem. J.F tymczasem kompiluje sobie jądra i
    > dzieli plikami przez bluetooth z innymi nerdami.

    JF nie kompiluje sobie jader, a plikami dzieli sie sam ze soba, przez BT
    dlatego ze kabelek sie jak zwykle gdzies zapodzial. a czasem mu sie zdarza
    wymienic i z innymi nerdami, i wtedy klnie te durne nokie.

    Inteligencja faktycznie przeszkadza, no bo jak sie cieszyc z tego nowego
    telewizora o znakomitej jakosci obrazu, ktora reklamowali w TV ...
    pokazujac te znakomita jakosc na starym telewizorze :-0
    Wiec cieszy sie z tego ze moze sobie lezec do gory brzuchem i robic to co
    lubi (np pisac na niusy), a nie musi zarabiac na nowy swietny telewizor.

    J.

  • 220. Data: 2012-02-17 11:02:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 11:37:21 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > U androidziarzy taka czynność to normalny element eksploatacji telefonu?

    Nie, ale jak ci czasem wypadnie na ulicy, to moze sie tak skonczyc.

    J.