  • 221. Data: 2012-02-17 11:04:49
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > wiesz niektore telefony maja taka opcje,

    No. Wszystkie telefony z płaskim ekranem mają opcję położenia ich tym
    ekranem do dołu. No i nie tylko telefony, taki np telewizor też da się tak
    położyć. Tylko po co? I komu zdarza się to przypadkowo?

    > sprawdz sam i sie pochwal

    A po co mi?

    > jakiej wygody?

    Normalnej. Ludzkiej. Co to za durne pytanie w ogóle?

    > chyba kupowales jakas folie z badziewia lub probowales naklejac worek
    > foliowy na ekran - to tak, byc moze bedziesz mial takie odczucia

    Ja nie kupowałem. Widziałem co ludzie naklejają.

    > bo ludziom z intelektem a'la Skrypek nie przychodzi do glowy wiecej
    > funkcji niz zapewnia mu ograniczajacy uzytkownika pod kazdym wzgledem
    > WM7 ?

    Co mają wspólnego jakieś funkcje i hipotetyczny WM7 z teoretycznie
    niewidoczną z daleka folią na ekranie?

    > to jak kupiles juz ten bialy kondonik na swoja lumie?

    A po co mi?

  • 222. Data: 2012-02-17 11:14:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > robie to oczywiscie codziennie rano

    Gratuluję.

    > zrob tez i sie pochwal czy tez tak umiesz - masz jaja?

    Zniszczyć coś? Oczywiście. U zdrowego człowieka to jedna z najwcześniej
    nabywanych zdolności.
    Nie ma się czym chwalić.

    Umiem również nie niszczyć. To już znacznie mniej spektakularna umiejętność,
    na jutuba się nie nadaje. Nie rozumiem jednak, dlaczego ciebie przerasta tak
    prosta koncepcja, jaką jest nierzucanie telefonami po jezdni.

  • 223. Data: 2012-02-17 11:15:19
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 12:04, Skrypëk pisze:

    > No. Wszystkie telefony z płaskim ekranem mają opcję położenia ich tym
    > ekranem do dołu. No i nie tylko telefony, taki np telewizor też da się
    > tak położyć. Tylko po co? I komu zdarza się to przypadkowo?

    skoro to napisales co powyzej - swiadczy, ze zaden z twoich telefonow
    nie mial opcji wyciszenia dzwonka po odwroceniu go ekranem w dol.
    Czyli zgadlem - kupujesz low-endowe badzieiwa i oczekujesz od nich
    mozliwosci statu enterprise..

    Opcje wyciszania miala juz np. nokia E66 (3-4 lat temu)
    Czy Twoja Lumia jest gorsza od E66?
    No tak zapomnialem - tam byl gowniany symbian a ty masz WM7 ;)

    > A po co mi?

    to nie bedziesz tak glupio pieprzyl i zadawal pytan jak wyzej zadales.

    > Ja nie kupowałem. Widziałem co ludzie naklejają.

    a co naklejali?
    czy ja pisalem, ze masz sobie _cokolwiek_ nakleic.
    Ba, napisalem - ze mam naklejone - i nikomu tego nie nakazywalem.
    Podkreslilem tez - jakbys nie zauwazyl - ze zalezy to tez jaka folie
    kupisz (sa folie za 10 groszy sa i za 10-20pln - co nie znaczy zawsze,
    ze drozsza jest lepsza - ale to kwestia nie dla tego watku)

    > Co mają wspólnego jakieś funkcje i hipotetyczny WM7 z teoretycznie
    > niewidoczną z daleka folią na ekranie?

    a co ma wspolnego 'androidziarzom umyka wiele detali' do folii na
    ekranie ?

    > A po co mi?

    no caly czas podkreslales, ze blekit obudowy twojej lumii nie umywa sie
    do bialej.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 224. Data: 2012-02-17 11:17:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie, ale jak ci czasem wypadnie na ulicy, to moze sie tak skonczyc.

    A dlaczego miałby wypaść, jak nie noszę w górnej kieszeni koszuli jak
    pojebany?

    Równie dobrze mogę się zabezpieczać przed potrąceniem przez pociąg albo
    uderzeniem pioruna.

  • 225. Data: 2012-02-17 11:22:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > JF nie kompiluje sobie jader, a plikami dzieli sie sam ze soba,

    Grubsza sprawa. A pijesz do lustra?

    > Inteligencja faktycznie przeszkadza, no bo jak sie cieszyc z tego
    > nowego telewizora o znakomitej jakosci obrazu, ktora reklamowali w TV
    > ... pokazujac te znakomita jakosc na starym telewizorze :-0
    > Wiec cieszy sie z tego ze moze sobie lezec do gory brzuchem i robic
    > to co lubi (np pisac na niusy), a nie musi zarabiac na nowy swietny
    > telewizor.

    Eee... znaczy co? Nie stać cię i dorabiasz ideologię?

  • 226. Data: 2012-02-17 11:22:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a nawet jesli tak robi - to robi to swiadomie.

    A można robić to nieświadomie?
    Czym ty próbujesz zaimponić?

    > Natomiast ty mozesz jedynie postac z boku

    Mogę zrobić w tym czasie mnóstwo innych ciekawszych rzeczy.

    > 1/ nie masz takiej mozliwosci
    > 2/ a nawet jakbys mial taka mozliwosc to bys nie wiedzial jak sie za
    > to zabrac (*)

    Ależ możliwość mam.
    Ino nie mam takiej potrzeby ani nie znam nikogo kto by miał.

    > (*) co wielokrotnie tu juz udowodniles

    Ta?

  • 227. Data: 2012-02-17 11:31:41
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał:

    > Ile cennych godzin życia trzeba bezpowrotnie zmarnować, by ją aż tak dobrze
    > nakleić?

    Na życzenie klientów kupujących u mnie folię poliwęglanową z klejem naklejałem
    ją. Fakt, że trzeba wprawy, ale można to zrobić w 30 sekund. Ot i cała
    filozofia.

  • 228. Data: 2012-02-17 11:34:49
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał

    > U androidziarzy taka czynność to normalny element eksploatacji telefonu?

    Szczególnie ciekawie wygląda to:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=EimSyAIuDoI#t=36s

    chciałbym widzieć Twoją minę po takiej codziennej zabawie.

  • 229. Data: 2012-02-17 11:42:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 10:43, J.F. pisze:

    > Problem w tym ze nie musi.
    > Dobra folia jest z poliweglanu i rysuje sie dosc trudno, a wyswiatlacz ...
    > a bo to wiadomo na czym producentowi zalezy ?

    Kolejna ciekawa informacja. Producenci montują jakieś gorille, czy
    mineralne szybki żeby skrócić ich trwałość na korzyść plastikowej
    naklejki.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 230. Data: 2012-02-17 11:46:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 12:34, Tomek pisze:
    > Szczególnie ciekawie wygląda to:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=EimSyAIuDoI#t=36s
    > chciałbym widzieć Twoją minę po takiej codziennej zabawie.

    Codziennie rzucać telefonem o asfalt, celowo ekranem do dołu? Dobrze się
    czujesz?

    --
    pozdr. Rzędzimir