  • 391. Data: 2012-02-20 13:11:31
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 14:09, Chris pisze:

    > I co mi zrobisz lalusiu .,...

    Z przyjemnością opiszę jakich kulturalnych pracowników ma ACTION S.A.
    miesząca się przy Dawidowskiej 10 w Zamieniu.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 392. Data: 2012-02-20 13:23:25
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Z przyjemnością opiszę jakich kulturalnych pracowników ma ACTION S.A.
    > miesząca się przy Dawidowskiej 10 w Zamieniu.

    A proszę bardzo .. nie ja zacząłem obrażać innych ... a to że ktoś nie ma
    pojęcia o umowach gwarancyjnych to mówi się trudno.

  • 393. Data: 2012-02-20 14:02:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 14:23, Chris pisze:

    > A proszę bardzo .. nie ja zacząłem obrażać innych ... a to że ktoś nie
    > ma pojęcia o umowach gwarancyjnych to mówi się trudno.

    Na razie nie przedstawiłeś niczego na poparcie swojej tezy.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 394. Data: 2012-02-20 14:07:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Na razie nie przedstawiłeś niczego na poparcie swojej tezy.

    Nabluzgał i myśli, że to wystarczy.

  • 395. Data: 2012-02-20 14:10:27
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Na razie nie przedstawiłeś niczego na poparcie swojej tezy.

    Przy okazji, na pewno gwarancje rozszeżone o uszkodzenia mechaniczne były
    oferowane przez SONY, Toshiba, HP i nie wiem czy ni DELL obejmowały np.
    rozbite matryce. Tego typu gwarancje czasami są też zawierane przy dużych
    przetargach gdzie sprzedawane są setki albo tysiące sztuk towaru.

  • 396. Data: 2012-02-20 14:26:12
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    to nabazgrał(a):

    > begin DoQ
    > Nabluzgał i myśli, że to wystarczy.

    Nie ja pierwszy zacząłem ... ok przepraszam za uniesienie ale mnie wqr......

  • 397. Data: 2012-02-20 14:35:09
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > I za przedłużenie umowy dostaną nowy za złotówkię.

    To ajfoniarze musza miec jakas umowe ?
    No tak, wrodzona potrzeba podporzadkowania sie ?

    Nemo

  • 398. Data: 2012-02-20 14:37:01
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > To chyba normalne, że na kredyt wychodzi ostatecznie drożej, prawda?

    Nie bardzo :)
    Sporo jest kredytow bezkosztowych, tylko trzeba umiec z nich korzystac
    :)

    Nemo

  • 399. Data: 2012-02-20 15:05:04
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał:

    > 6310i to staroć, a windowanie jej ceny jest śmieszne niczym robienie ołtarzyka
    > z sedesu Cersanita. Ten telefon nie posiada NICZEGO co by było warte tych
    > pieniędzy, szczególnie że bez łaski za 300-350PLN można kupić bardziej
    > cywilizowane chociażby k800i.

    Jak bardzo trzeba być tępym butem, żeby takie brednie napisać?

  • 400. Data: 2012-02-20 15:05:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 15:10, Chris pisze:

> [...]
    > rozbite matryce. Tego typu gwarancje czasami są też zawierane przy dużych
    > przetargach gdzie sprzedawane są setki albo tysiące sztuk towaru.

    To teraz opowiedz, jak to się ma do zakupu telefonu (przeważnie u
    operatora telefonii komórkowej) bo o tym tutaj mowa.

    --
    pozdr. Rzędzimir