  • 201. Data: 2012-02-16 22:46:49
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "John Kołalsky" napisał:

    > Taka folia zużywa się w rok

    To bardzo ciekawe, bo za parę tygodni minie trzecia rocznica naklejenia
    folii ochronnej na ekran mojego F480 i jakoś nie chce się "zużyć" (cokolwiek
    to oznacza). Ale faktem jest, że nie była kupiona na (za przeproszeniem)
    Allegro.

    > i nie jest do niczego potrzebna.

    Jest bardzo potrzebna. Choćby do nabijania statystyk tutejszym trollom.

    JoteR

  • 202. Data: 2012-02-17 09:05:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-16 23:04, John Kołalsky pisze:
    > AC to jakiś futerał. Daje znacznie więcej niż zabezpieczenie rysy. I jak
    > chodzi o futerał to ja się akurat w 100% zgadzam, że ma sens. Telefon
    > może upaść, zostać przygnieciony.

    rozumiem, ze rozmawiasz przez futeral,
    nigdy nie wyciagasz telefonu z futeralu
    no i nie nosisz futeralu (kabury) przypietego do paska - no bo to
    wyklucza powyzsze ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 203. Data: 2012-02-17 09:23:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-16 22:00, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > A Ty widziałeś to gdzieś ? Bo ja mam kilka telefonów w różnym wieku i na
    > żadnym z nich rys na ekranie nie widać tylko odciski palców. A obudowy
    > mają tak "zjechane", że nie nadają się już do sprzedaży.

    to zrob tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=EimSyAIuDoI

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 204. Data: 2012-02-17 09:24:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-16 23:32, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Ciągle nie rozumiem na czym polega Wasz problem. Wrzucam klucze i
    > telefony razem do jednej kieszeni. Obudowy wyglądają żałośnie, ale ekran
    > nie chce się porysować. Co mam zrobić by mi przeszło ?!

    taki test:

  • 205. Data: 2012-02-17 09:28:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-16 22:08, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > A folia bardziej rysuje się od ekranu, który przesłania.

    ale folie za pare pln wymienisz
    z porysowanym ekranem bedziesz musial sie pogodzic

    tez, i to jej prawo - a wlasciwie po to ona tam jest
    Jak kupisz dobra folie to nie jest ona znowu az tak miekka jak Ci sie
    wydaje - i sama w sobie na drobne rysy jest odporna, wiec co miesiac nie
    musisz jej przekladac.

    Po prawie roku mam jedna duza kreche na folii (a telefonu nie nosze z
    kluczami w kieszeni) i nie mam pojecia kiedy powstala - byc moze
    polozylem telefon ekranem do stolu.
    Nie daje glowy, czy ekran rowniez bylby porysowany lub nie.

    > Jakbym raz nie kupił telefonu z założoną folią i używał tak przez jakiś
    > krótki czas poniekąd celem sprawdzenia takich rewelacji jak twoje to bym
    > uwierzył.

    a tu sie klaniaja dwie kwestie:
    1. jakosc folii jaka kupiles
    2. w jaki sposob ja zalozyles (umiejetnosci) na telefon (bo widzialem
    osoby z folia na ekrania a pod folia bable powietrza) - to faktycznie
    jest absurd.

    Jak wspomnialem - dobrze zalozona folia to taka, ktora nie rzuca sie w
    oczy - po prostu jej nie widac, ze jest naklejona (jest idealnie
    przycieta do ksztalu ekranu uwzgledniajac wyciecia na glosniczki czy
    inne elementy). Jak poloze dwa telefony obok siebie to nie poznasz na
    ktorym ta folia jest nie biorac tych telefonow do reki.

    Byc moze folia na obecnych super-duper gorillaglass (odpornych na
    rysowanie a nie zabezpieczajacych przed nimi) nie jest wymagana - ale
    dla swojego sumienia mam - i nie prowadze krucjaty za nia czy przeciw.
    Troche jedynie mnie dziwia te glosy krytyczne wielu twardzieli, ktorzy
    potem niestety wyzalaja sie na roznych forumach, ze mu sie porysowalo.

    > Ja Ci powiem, miałbyś pewnie taki ekran jak ja, czyli zero widocznych
    > rys. Bo ŻADEN z moich telefon nie ma widocznych rys na ekranie mimo
    > wieloletniej eksploatacji bez żadnej kompletnie troski o czym świadczy
    > wygląd ich obudów.

    nie nosze telefonow razem z kluczami i innymi rzeczami w tej samej
    kieszeni - bo moj zmysl estetyki nie zniosl by wygladu czegos
    obdrapanego (byc moze nie dbasz - twoja sprawa i nic mi do tego)
    Na obudowie zdarza sie czasami ryska - nie placze z tego powodu -
    normalna rzecz. Natomiast jesli by moj telefon mial wygladac jak jakis
    rupiec (porysowany i poobijany) to moj zmysl estetyki jakos nakazywal by
    mi cos z tym zrobic.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 206. Data: 2012-02-17 09:32:47
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-16 23:04, John Kołalsky pisze:
    > Że AC zabezpiecza samochód przed porysowaniem tak jak folia ekran ??? To
    > nie ma analogii bo AC nie zabezpiecza. Może Ci chodziło o woskowanie
    > samochodu ?? Też nie ... woskowanie nie zabezpiecza lakieru przed
    > porysowaniem. Musiałbyś nalepić folię. Robi to ktoś ?

    tak - wlasciciele drogich terenowek chcacy w weekendy poszalec na
    off-road - przed wjazdem w krzaczory czesto nalejaja folie na boki aut.

    Po takiej przygodzie - folie zdrapujesz i wieczorem podjezdzasz na 'gale
    gwiazd' a lakier na aucie dalej lsni jak psu jajaca ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 207. Data: 2012-02-17 09:32:50
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 23:32:21 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Ciągle nie rozumiem na czym polega Wasz problem. Wrzucam klucze i telefony
    > razem do jednej kieszeni. Obudowy wyglądają żałośnie, ale ekran nie chce się
    > porysować. Co mam zrobić by mi przeszło ?!

    Nie wiem, problem wydaje się beznadziejny, ale powtarzaj sobie "klucze,
    telefon - jedna kieszeń źle, dwie kieszenie dobrze".
    Zapisz sobie to dużymi literami w kilku miejscach w domu i pracy...

    Albo nie, rób tak dalej i wciąż się szczerz do lustra jaki jesteś
    zajebisty. Przynajmniej po jakimś czasie mój się sprzeda za wyższą cenę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 208. Data: 2012-02-17 09:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 09:32:50 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > Albo nie, rób tak dalej i wciąż się szczerz do lustra jaki jesteś
    > zajebisty. Przynajmniej po jakimś czasie mój się sprzeda za wyższą cenę.

    Moze kolega nie sprzedaje swoich telefonow, bo po tych paru latach one i
    tak nic nie warte.

    Tym niemniej pogratulowac szkla na ekranie.

    J.

  • 209. Data: 2012-02-17 09:35:29
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 10:32:47 +0100, AL napisał(a):

> [...]
    >
    > Po takiej przygodzie - folie zdrapujesz i wieczorem podjezdzasz na 'gale
    > gwiazd' a lakier na aucie dalej lsni jak psu jajaca ;)

    Odrywałeś kiedyś naklejkę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 210. Data: 2012-02-17 09:40:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 22:31:28 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>
    >
    > Sugerujesz, że trzeba wykupić AC na telefon ???

    Mozna. tylko ze oferty ktore sa, sa raczej nieoplacalne.

    J.