    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Folia na dotykowcu?
    Date: Fri, 17 Feb 2012 11:52:20 +0100
    <jhb9ft$ch6$1@inews.gazeta.pl> <jhjr94$tba$1@mx1.internetia.pl>
    <jhl6kg$3te$1@inews.gazeta.pl>
    <4f3e2d7d$0$6488$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-02-17 11:35, Skrypëk pisze:

    > Jak można być taką ciamajdą, by przypadkiem telefon położyć odwrotnie?

    wiesz niektore telefony maja taka opcje,
    ze twoje nie maja - nie moja wina, ze kupujesz jakies badziewia

    > Ile cennych godzin życia trzeba bezpowrotnie zmarnować, by ją aż tak
    > dobrze nakleić?

    sprawdz sam i sie pochwal

    > Czyli chodzi ci o lans tylko i wyłącznie. Kosztem wygody użytkowania.

    jakiej wygody?
    ze twoje manualne umiejetnosci na to nie pozwalaja - dwie lewe rece?

    > Bo jakby wziął do ręki, to pewnie zobaczyłby zmatowiałe kolory a pod
    > palcem poczuł gorszy poślizg.

    chyba kupowales jakas folie z badziewia lub probowales naklejac worek
    foliowy na ekran - to tak, byc moze bedziesz mial takie odczucia

    > Że androidziarzom bez gustu umyka wiele detali, nie znaczy że zdrowi
    > ludzie również będą tacy ślepi i głupi.

    bo ludziom z intelektem a'la Skrypek nie przychodzi do glowy wiecej
    funkcji niz zapewnia mu ograniczajacy uzytkownika pod kazdym wzgledem WM7 ?

    to jak kupiles juz ten bialy kondonik na swoja lumie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)