  • Data: 2012-02-21 22:44:50
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:

    > Ale ja zawsze kupuje w sklepie lub na wolnym rynku.
    > Nie mieszam spraw sprzetu ze sprawami abonamentu

    I co z tego?

    > No jednak frustrat z Ciebie :) Jak sie koncza argumenty to sie
    > uciekasz do prywatnych inwektyw.

    Zauważenie, że nie potrafisz pisać na komputerze, to nie inwektywa.

    > A wracajac do folii to jakos nie uzyskalem tutaj odpowiedzi ktory to
    > telefon zamiast wiesniackiego lusterka ma przyzwoity matowy
    > antyodblaskowy ekran ? Bo moze ja firmir Brando niepotrzebnie od lat
    > daje zarobic ?

    Nie wiem, nawet nie zwracałem uwagi, bo nie interesowałem mnie posiadanie
    telefonu z szorstki ekranem zamiast gładkim (androidziarze zaraz przybiegną
    krzycząc, że skoro czegoś nie potrzebowałem, to znaczy że nie ogarniam i się
    nie znam).
    Ale muszę przyznać, że to już trochę mądrzejsze zapotrzebowanie niż owijanie
    taśmą by móc ciskać telefonem o podłogę.
    Ale tak z ciekawości: jak wypada ten twój zafoliowany ekran w porównaniu z
    gładkim ale z jakimś ClearBlack? Bo ja lubię kolorowe obrazki i taka Lumia
    800 wyświetla zdjęcia ładniej niż laptop z matowym ekranem, a i w świetle
    dziennym wypada dobrze.

    > Lubie jak sa spacje przed pytajnikami i mi to jakos formatki nie
    > rozbija :)

    Idź na całość i zacznij jeszcze stosować własną ortografię.