  • Data: 2012-02-22 16:20:03
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:

    > Całe szczęście że nie mam takich pracowników jak ty...
    > wyobraź sobie że zapewnia, zapewnia mi też samochody służbowe,
    > jedzenie, spanie... tak to już jest jak jest się szefem dla siebie :)

    No to co kłamiesz, że praca cię zmusza, jak sam się zmuszasz do smartfonów z
    androidem?

    > Więc co, nie powinienem mieć smartfona i być 'do tyłu' w stosunku do
    > innych, czy po prostu nie nosić go na codzień do pracy?

    No jak androidziarzom tłumaczyłem, że karty SD i wysyłanie plików przez BT
    mi niepotrzebne, tak jak i większości ludzkości, to się oburzali że "nie
    potrzebujesz wcale smartfona!".
    No to analogicznie, skoro tobie kolorowy dotykowy ekran niepotrzebny...

    > Jak sobie
    > wyobrażam ty pracujesz w garniaku więc folia ci nie potrzebna, ja
    > robię wszystko, raz zakładam garniak, za chwilę biorę w ręce młot
    > udarowy,

    I z młotem w jednej ręcę gadasz przez telefon w drugiej ręce i ciągle ci on
    wypada na stertę gruzu?

    > jakbym zobaczył ciebie gdzieś koło mnie w pracy to bym się z
    > ciebie śmiał że musisz tak chronić swój telefon ;)

    Tej, a posiadasz ty szklanki i kieliszki? Owijasz taśmą, by się nie
    potłukły?
    Bo ja je "chronię" tak samo jak telefon - nie rzucam po meblach ani o ściany
    i podłogę.

    > dla mnie eot bo nie mam czasu na takie gadanie o niczym.
    > nie wysilaj się na odpisywanie, wiem że i tak zdania co do folii nie
    > zmienisz

    No gdybym potrzebował telefonu do rozmawiania przez niego w warunkach
    ekstremalnych, to bym nie kupował macanego smartfona, który nawet w
    rękawiczkach nie działa, a na to żadna folia nie pomoże.