  • Data: 2012-02-22 20:29:04
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-22 20:10, Skrypëk wrote:
> [...]
    e=shop.browse&category_id=262&Itemid=29&TreeId=53&vm
    cchk=1&Itemid=29

    > A nadają się do operowania młotem udarowym?

    A czy to wynika z Twojego powyzszego stwierdzenia?
    Zreszta Twoja wypowiedz odnosila sie do tego zdania: "Jak sobie
    wyobrażam ty pracujesz w garniaku więc folia ci nie potrzebna, ja
    robię wszystko, raz zakładam garniak, za chwilę biorę w ręce młot
    udarowy, "
    Nadal nie ma tu zaleznosci miedzy mlotem udarowym a rekawiczkami.