  • Data: 2012-02-22 06:21:33
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-21 21:24, Skrypëk pisze:
    > No to jak praca zmusza, to zmienia postać rzeczy. To ci pracodawca winien
    > zapewnić telefon służbowy. A takowy jest odporny na wszystko, niczym
    > służbowe auto, nie trzeba go owijać w bawełnę.

    Całe szczęście że nie mam takich pracowników jak ty...
    wyobraź sobie że zapewnia, zapewnia mi też samochody służbowe, jedzenie,
    spanie... tak to już jest jak jest się szefem dla siebie :)
    Więc co, nie powinienem mieć smartfona i być 'do tyłu' w stosunku do
    innych, czy po prostu nie nosić go na codzień do pracy? Jak sobie
    wyobrażam ty pracujesz w garniaku więc folia ci nie potrzebna, ja robię
    wszystko, raz zakładam garniak, za chwilę biorę w ręce młot udarowy,
    jakbym zobaczył ciebie gdzieś koło mnie w pracy to bym się z ciebie
    śmiał że musisz tak chronić swój telefon ;)

    > Czyli ty smartfona jednak nie potrzebujesz. Naiwnie wywalasz ciężkię
    > piniądze na kolorowe ekrany czterocalowe i tylko się musisz niepotrzebnie o
    > nie martwić.

    dla mnie eot bo nie mam czasu na takie gadanie o niczym.
    nie wysilaj się na odpisywanie, wiem że i tak zdania co do folii nie
    zmienisz

    Lukasz