-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 26 Feb 2014 13:41:40 +0100
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Folia i klej na klockach
References: <leiatj$3v8$1@node1.news.atman.pl> <leibf1$3sm$6@node2.news.atman.pl>
<leie2h$rue$1@node2.news.atman.pl>
<530cbe16$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<leife1$3sm$9@node2.news.atman.pl>
<530dbb64$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<lekejg$nr2$2@node2.news.atman.pl>
<530dd0c8$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<lekjop$nr2$4@node2.news.atman.pl>
<530dd615$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
<leklcn$nr2$5@node2.news.atman.pl>
<530ddb0c$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
<lekmcu$nr2$6@node2.news.atman.pl>
<530ddd98$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
<lekmnd$nr2$7@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lekmnd$nr2$7@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <530de105$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-31-175-37-144.play-internet.pl
X-Trace: 1393418502 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2158 31.175.37.144:3089
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2268
X-Received-Body-CRC: 202912417
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525539
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-26 13:29, AZ pisze:
> On 2014-02-26, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:
>> W dniu 2014-02-26 13:23, AZ pisze:
>>> To chyba taka nasza polska norma gdzie jedyna czynnoscia serwisowa przy
>>> hamulcach jest wymiana klockow podczas ktorej uwalone tloczki wsuwa
>>> sie sciskami bo inaczej sie nie da. Ja jak nie moge cofnac tloczka palcami
>>> to czyszcze zacisk bo nie jest to normalne.
>>
>> Dla mnie EOT. A Ty sobie kombinuj dalej.
>>
> Ale co mam kombinowac? Uwazasz, ze cofanie tloczkow sciskiem to jest
> normalne?
Sciskiem czy dedykowanym narzedziem.
Tak, to normalne. Nie wynika z zanieczyszczenia, tylko z konstrukcji
uszczelnienia tłoczka.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Podnieść masę o 0.6V
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-30 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar