eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFolia i klej na klockachRe: Folia i klej na klockach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 26 Feb 2014 11:42:26 +0100
    From: MarcinJM <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Folia i klej na klockach
    References: <leiatj$3v8$1@node1.news.atman.pl> <leibf1$3sm$6@node2.news.atman.pl>
    <leie2h$rue$1@node2.news.atman.pl>
    <530cbe16$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <leife1$3sm$9@node2.news.atman.pl>
    <530dbb64$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <lekejg$nr2$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lekejg$nr2$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <530dc513$0$2213$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-31-175-37-144.play-internet.pl
    X-Trace: 1393411347 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2213 31.175.37.144:1453
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525518
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-26 11:10, AZ pisze:

    > To badz tak mily i wyprowadz mnie z bledu bo fakt, ze to co powyzsze to wnioski
    > wyciagniete podczas serwisu hamulcow akurat w motocyklu. Skoro tak nie jest
    > to powiedz czemu przy odkreconym odpowietrzniku i podpietym do niego wezyku,
    > po nacisnieciu klamki wyplywa plyn a po puszczeniu wraca z powrotem?

    Ponieważ tłoczek sie cofa w pompie. Owo "podcisnienie" ma wartość bliska
    zera (dokladniej potrzeba tyle, aby pokonac uszczelke jednostronna w
    pompie). Jest bez znaczenia. Niczego nie cofa, bo nie może (dlatego np.
    hample bebnowe muszą mieś sprężyny powrotne). W hamulcach tarczowych
    niepotrzebne jest cofanie, wystarczy brak nacisku (minimalne cofniecie
    nastepuje na uszczelce miedzy zaciskiem a tloczkiem.
    Gdyby pompa miala cofac tloczki niemozliwe byloby kasowanie luzu wraz z
    zuzywajacym sie klockiem/szczeka.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: