eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFolia i klej na klockachRe: Folia i klej na klockach
  • Data: 2014-02-26 11:42:26
    Temat: Re: Folia i klej na klockach
    Od: MarcinJM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-02-26 11:10, AZ pisze:

    > To badz tak mily i wyprowadz mnie z bledu bo fakt, ze to co powyzsze to wnioski
    > wyciagniete podczas serwisu hamulcow akurat w motocyklu. Skoro tak nie jest
    > to powiedz czemu przy odkreconym odpowietrzniku i podpietym do niego wezyku,
    > po nacisnieciu klamki wyplywa plyn a po puszczeniu wraca z powrotem?

    Ponieważ tłoczek sie cofa w pompie. Owo "podcisnienie" ma wartość bliska
    zera (dokladniej potrzeba tyle, aby pokonac uszczelke jednostronna w
    pompie). Jest bez znaczenia. Niczego nie cofa, bo nie może (dlatego np.
    hample bebnowe muszą mieś sprężyny powrotne). W hamulcach tarczowych
    niepotrzebne jest cofanie, wystarczy brak nacisku (minimalne cofniecie
    nastepuje na uszczelce miedzy zaciskiem a tloczkiem.
    Gdyby pompa miala cofac tloczki niemozliwe byloby kasowanie luzu wraz z
    zuzywajacym sie klockiem/szczeka.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: