  • Data: 2010-05-06 20:19:36
    Temat: Re: Focus '99 - wy??czenie air-baga - jak?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-06 19:57, szerszen pisze:

    > taki sam widze problem wychowaczy, jak pytajaca przymus wozenie dziecka z
    > przodu, z powodu ze raz plakalo, skoro ona idzie na skroty, dlaczego ja mam
    > sie wysilac

    Ty zdaje się na siłę próbujesz się przypisać innym problemy wychowawcze,
    by udowodnić swą teorię - już Ci napisałem, że to w ogóle
    może nie być z tym związane.

    > a teraz uruchom wyobraznie i zastanow sie co taka opiekuncza mama robi jak
    > ma dziecko z boku i tak strasznie placze, jak myslisz, jak bezpieczna staje
    > sie jej jazda?

    Póki co, to tylko Twoja wyobraźnia stworzyła nową rzeczywistość - nic
    nie było o płaczach z przodu i dziwnych zachowaniach matki z tego
    tytułu. Było za to pytanie, jak wyłączyć poduszkę pasażera. Jestem
    (podobno) opiekuńczym ojcem, moja żona jest (podobno) opiekuńczą matką,
    jeździliśmy z płaczącymi dziećmi (z wyłączoną poduszką, bądź bez niej)
    i jakoś problemów nie zauważałem. Podejrzewam, że podobnie zachowywało
    się mnóstwo rodziców. Sądzę również, że zasadniczo to ich problem.

    > to ja juz wole aby plakalo z tylu i musiala sie zatrzymac, aby zareagowac i
    > cokolwiek zrobic

    Że tak powiem - Livia jest odpowiedzialna za swoje czyny i od niej
    zależy jak się zachowa. Twoje 'wolenie' jest w ogóle nieistotne w tej
    dyskusji, podobnie jak insynuacje, że zachowuje się nieodpowiedzialnie
    jako rodzic itd.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.