  • Data: 2014-05-24 23:36:06
    Temat: Re: Fizykoterapia.
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-24 21:44, paskuda03 pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to co napisałeś nie budzi zaufania :)
    > Homeopatia jest tak bardzo uznaną gałęzią...
    >
    > W sprzedaży są uznane leki homeopatyczne i lipne leki homeopatyczne
    > Pacjenci ich nie rozróżniają.Większość lekarzy ich nie rozróżnia.

    A czym, mają się różnić skoro nie przechodzą badań klinicznych?
    Skutecznością? Przecież ona nie jest naukowo potwierdzona.

    > Analogicznie w sprzedaży są leki ( penicylina, gentamycyna,,,)
    > i paraleki które w zasadzie są wielkim oszustwem.(np. ogromna ilość tzw.
    > suplementów diety)

    Paraleki nie są lekami. W aptece są sprzedawane cukierki Halls. Ani
    cukierki Halls ani suplementy nie muszą mieć badań klinicznych
    potwierdzających skuteczność.

    > Ale koncerny na ich dystrybucji zarabiają sporo jak nie wiecej :-)
    > Negowanie wartości wszystkich leków homeopatycznych jest proste łatwe i
    > przyjemne.

    Trafiłeś przypadkiem w sedno. Na lekach homeopatycznych zarabia się
    ogromne pieniądze tak jak na suplementach mimo, że oba rodzaje
    specyfików nie mają udowodnionego działania leczniczego. Ale lobby
    homeopatyczne jakoś sobie parę lat temu załatwiło, że leki homeo trzeba
    wpisać na listę leków bez badań.

    > Ale czy kiedykolwiek stosowałeś jakikolwiek lek homeopatyczny przepisany
    > przez dyplomowanego lekarza ?

    Pediatra często przepisywała leki homeopatyczne mojemu dziecku.
    Stosowałem i kompletnie nie działały.

    > Świat jest dzisiaj mocno zakręcony.
    > Zobacz - jednocześnie lekarze :
    > - przepisują kuracje polem elektromagnetycznym na diatermii krótkofalowej
    > - prowadzą zabiegi (elektrokoagulacja) przy wykorzystaniu noża
    > chirurgicznego z polem EM
    > - negują jakikolwiek wpływ pola elektromagnetycznego komórek i stacji
    > nadawczych
    > - przy użyciu bardzo silnego pola podgrzewają potrawy kuchence mikrofalowej
    > Zakręcony swiat :-)

    Tylko że nad takim nożem współpracowali inżynierowie z lekarzami. Całość
    jest porządnie opisana w literaturze. A te zabaweczki generatory, lasery
    itp gdzieś funkcjonują na jakimś marginesie medycyny. Nikt tego poważnie
    nie badał.

    Mario