  • Data: 2014-05-25 09:08:15
    Temat: Re: Fizykoterapia.
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:53818d61$0$2240$65785112@news.neostrada.pl...

    > I tu masz całkowitą rację "tylko Ci się wydaje", że cokolwiek wiesz na ten
    > temat.
    > Fizjoterapia, fizykoterapia, rehabilitacja to są jedne z dziedzin
    > medycyny, uznane przez naukę, których uczą w akademiach medycznych i
    > uniwersytetach.
    > Mylisz uznawaną przez medycynę fizjoterapię (fizykoterapię) ze sprzedażą
    > akwizycyjną "synchronizatorów pola elektromagnetycznego człowieka",
    > którego działania nie rozumieją nawet sami producenci :)
    > Tak więc daruj sobie dalsze, swoje komentarze, bo piszesz na temat "bajki
> [...]

    Medycyna i zdrowy rozsądek kończy się tam dzie zaczynają się
    naprawdę duże pieniądze.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyrok_SN_III_CSK_73/07
    _Boiron_S.A._vs._Gregosiewicz
    Na grupie pl.misc.elektronika warto zapytać kto wierzy w działanie
    mistycznego zappera - generatora ?
    https://encrypted.google.com/webhp?hl=pl#hl=pl&q=zap
    per

    --