  • Data: 2014-05-25 00:45:50
    Temat: Re: Fizykoterapia.
    Od: "Rasta" <i...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    news:dbdadded-3bb1-472f-aee3-b564cfc6f62d@googlegrou
    ps.com...
    W wyniku choroby zwanej SKS spierdoliło mi się kolano. Po leczeniu lekarz
    przepisał mi magnetoterapię, laseroterapię i krioterapię. Dzięki reformie w
    służbie zdrowia zabiegi będę miał już we wrześniu. Zna ktoś może parametry w
    laseroterapii i magnetoterapii? W necie same pierdoły w stylu że laser jest
    czerwony i ma zmienną długość fali. Czerwone diody laserowe drogie nie są.
    Bym sobie wyrzeźbił taki laser. Tak samo z magnetoterapią. Pewno cewka taka
    ładna jak od Simensa by nie była. Ale ona nie wyglądem reperuje. SKS
    dopadnie każdego to może warto podrążyć temat.

    Idzie lato, do wrzesnia wygrzej to kolano na sloncu ile wlezie i dobrze sie
    odzywiaj a w ramach rehabilitacji lajtowo rower... znakomicie odciaza kolana
    wlasnie.

    pzdr:
    Rzasta