  • Data: 2014-05-25 08:27:44
    Temat: Re: Fizykoterapia.
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-24 23:24, Mario pisze:

    > A gdzie uczą o wpływie tych czarodziejskich urządzeń na zdrowie
    > człowieka? Bo mi się wydaje, ze tylko na szkoleniach dla akwizytorów
    > firm zarabiających na tym.

    I tu masz całkowitą rację "tylko Ci się wydaje", że cokolwiek wiesz na
    ten temat.
    Fizjoterapia, fizykoterapia, rehabilitacja to są jedne z dziedzin
    medycyny, uznane przez naukę, których uczą w akademiach medycznych i
    uniwersytetach.
    Mylisz uznawaną przez medycynę fizjoterapię (fizykoterapię) ze sprzedażą
    akwizycyjną "synchronizatorów pola elektromagnetycznego człowieka",
    którego działania nie rozumieją nawet sami producenci :)
    Tak więc daruj sobie dalsze, swoje komentarze, bo piszesz na temat
    "bajki o czerwonym kapturku", a my tu piszemy o urządzeniach stosowanych
    przez medycynę, a nie szamanów.