eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetFirma Epson i potyczki z drukarką...Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Date: Thu, 30 May 2013 13:43:42 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ko7e23$fk5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ko6fb9$djm$1@dont-email.me> <ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline12838.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1369914244 16005 85.89.171.45 (30 May 2013 11:44:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 May 2013 11:44:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1226225 pl.misc.elektronika:647642
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl...
    > Powitanko,
    >
    >> Dzwonię dziś trzeci raz
    >
    > Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
    > ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
    > zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
    > ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
    > nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
    > wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I
    > za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
    > -Did you connect the power supply...
    > Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
    > wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do
    > blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

    Standard. To jest tak jak tankujesz paliwo, idziesz do kasy i mówisz że
    prosisz paragon a gość i tak musi powiedzieć
    "Paragon czy faktura? Polecam płyn do spryskiwaczy..."
    bo ma tak odgórnie nakazane. Nie wiem czy ktoś siedzący za biurkiem
    w centrali kto wymyślił te procedury używa mózgu.
    W servicedeskach IT mają tzw. script czyli standardowy zestaw pytań
    który muszą zadać dzwoniącemu i dopiero można przekazać sprawę
    na II linię wsparcia. Ale tam ma to uzasadnienie, bo 90% problemów
    rozwiązuje restart maszyny i o to zapytać trzeba, choć userzy nawet
    i w tym wypadku potrafią kłamać myśląc że coś to zmieni.

    Pozdr. TC

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: