-
Data: 2013-05-30 13:43:42
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl...
> Powitanko,
>
>> Dzwonię dziś trzeci raz
>
> Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
> ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
> zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
> ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
> nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
> wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I
> za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
> -Did you connect the power supply...
> Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
> wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do
> blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.
Standard. To jest tak jak tankujesz paliwo, idziesz do kasy i mówisz że
prosisz paragon a gość i tak musi powiedzieć
"Paragon czy faktura? Polecam płyn do spryskiwaczy..."
bo ma tak odgórnie nakazane. Nie wiem czy ktoś siedzący za biurkiem
w centrali kto wymyślił te procedury używa mózgu.
W servicedeskach IT mają tzw. script czyli standardowy zestaw pytań
który muszą zadać dzwoniącemu i dopiero można przekazać sprawę
na II linię wsparcia. Ale tam ma to uzasadnienie, bo 90% problemów
rozwiązuje restart maszyny i o to zapytać trzeba, choć userzy nawet
i w tym wypadku potrafią kłamać myśląc że coś to zmieni.
Pozdr. TC
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.13 16:19 TOMASZEK
- 30.05.13 23:36 $heikh el $hah
- 31.05.13 00:30 Pszemol
- 31.05.13 00:35 Pszemol
- 31.05.13 01:50 $heikh el $hah
- 31.05.13 04:03 Przemysław Ryk
- 31.05.13 04:03 Przemysław Ryk
- 31.05.13 04:16 $heikh el $hah
- 31.05.13 04:18 Pszemol
- 31.05.13 04:21 Pszemol
- 31.05.13 04:24 Pszemol
- 31.05.13 05:16 $heikh el $hah
- 31.05.13 09:29 Desoft
- 31.05.13 09:55 Yakhub
- 31.05.13 10:01 Leszek K.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO