-
Data: 2013-05-30 13:43:42
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl...
> Powitanko,
>
>> Dzwonię dziś trzeci raz
>
> Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
> ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
> zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
> ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
> nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
> wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I
> za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
> -Did you connect the power supply...
> Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
> wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do
> blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.
Standard. To jest tak jak tankujesz paliwo, idziesz do kasy i mówisz że
prosisz paragon a gość i tak musi powiedzieć
"Paragon czy faktura? Polecam płyn do spryskiwaczy..."
bo ma tak odgórnie nakazane. Nie wiem czy ktoś siedzący za biurkiem
w centrali kto wymyślił te procedury używa mózgu.
W servicedeskach IT mają tzw. script czyli standardowy zestaw pytań
który muszą zadać dzwoniącemu i dopiero można przekazać sprawę
na II linię wsparcia. Ale tam ma to uzasadnienie, bo 90% problemów
rozwiązuje restart maszyny i o to zapytać trzeba, choć userzy nawet
i w tym wypadku potrafią kłamać myśląc że coś to zmieni.
Pozdr. TC
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.13 16:19 TOMASZEK
- 30.05.13 23:36 $heikh el $hah
- 31.05.13 00:30 Pszemol
- 31.05.13 00:35 Pszemol
- 31.05.13 01:50 $heikh el $hah
- 31.05.13 04:03 Przemysław Ryk
- 31.05.13 04:03 Przemysław Ryk
- 31.05.13 04:16 $heikh el $hah
- 31.05.13 04:18 Pszemol
- 31.05.13 04:21 Pszemol
- 31.05.13 04:24 Pszemol
- 31.05.13 05:16 $heikh el $hah
- 31.05.13 09:29 Desoft
- 31.05.13 09:55 Yakhub
- 31.05.13 10:01 Leszek K.
Najnowsze wątki z tej grupy
- własny ekran startowy
- Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
Najnowsze wątki
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Czy grupa p.s.prawo przetrwa najbliższe wybory (prezydenta)?
- 2025-03-19 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-19 Czy "niedopuszczony pełnomocnik" jest w prawie się na to skarżyć jak "świadek" zmarła bez zostawienia mu takiej instrukcji?
- 2025-03-19 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-19 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=