  • Data: 2009-07-02 06:54:01
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:4a4ba38a$1@news.home.net.pl...

    > Owszem, ale za czyny doroslego czlowieka odpowiada on sam. Jak
    > przekroczysz dozwolona predkosc to tez tlumaczysz sie miskom zlym
    > wychowaniem przez rodzicow?

    a czy ja mowie ze nie odpowiada on sam, ale rodzice wychowuja swoje
    dzieciaki przekazujac im pewne wartosci, i to jak sie te dzieciaki w
    doroslym zyciu zachowuja w duzej mierze zalezy wlasnie od wychowania, tutaj
    najwyrazniej zabraklo przekazania pewnych elementow i o to mi tylko chodzi

    > A ilu rzeczy zakazywali Ci rodzice a Ty je robisz? tez Cie zle wychowali?

    w kwestii interakcji z innymi ludzmi postepuje tak jak mnie wychowano :)
    do kontroli sie zatrzymuje

    > Ja go nigdzie nie obwiniam.

    ty konkretnie moze nie, ale czesc jak najbardziej tak

    > Juz w tym watku pisalem - jesli nie jest gotowy poniesc konsekwencji
    > swojego wyboru zawodu - niech zostanie piekarzem lub ksiedzem. Nikt mu nie
    > kazal isc do Policji.

    to ze ktos idzie do policji, nie oznacza ze bedzie strzelal do ludzi, a to
    czy jestes w stanie bez konsekwencji psychicznych dla siebie kogos zabic,
    dowiesz sie dopiero po fakcie, zadne testy tego nie sprawdza