  • Data: 2009-07-02 08:44:37
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:4a4c6137$1@news.home.net.pl...

    > PO 18 urodzinach wara od rodzicow.

    zgadza sie, co nie zmieia postaci rzeczy, ze posrednio to tez ich wina

    > A to juz nie wynika tylko z wychowania tylko z caloksztaltu srodowiska w
    > jakim siw wychowujemy.

    nie wynika, co nie zmienia postaci rzeczy, ze wychowaniem mozna niwelowac te
    czynniki

    > Pytalem ile rzeczy, ktore Ci rodzice zakazywali Ty swiadomie robisz.

    kilka jest :)
    ale wazna tez jest ich "waga"

    > Wrecz przeciwnie: na szkolce policyjnej kazdy bez wzgledu na to jakie w
    > przyszlosci w Policji obejmie stanowisko ma szkolenie strzeleckie.

    no i?
    sa ludzie ktorzy bawia sie w asg, niektorzy sa calkiem niezli, a czy to
    oznacza, ze byli by tak samo dobrzy na prawdzimy polu walki, albo ze maja
    byc przygotowani do strzelania do ludzi?

    > Bedzie nosil bron i byc moze przyjdzie taki dzien ze bedzie jej musial
    > uzyc.

    byc moze, ale nawet uzycie broni nie wiaze sie z pozbawieniem kogos zycia, w
    dodaktu tez zapewne ma znaczenie kogo i w jakich okolicznosciach tego zycia
    pozbawiasz

    > jesli sobie z tym nie radzi

    no i dochodzimy do sedna, a skad ma wiedziec ze sobie nie radzi

    mi sie np wydaje, ze kogos kto zrobil krzywde mojej rodzinie, moglbym bez
    problemu zabic, czy nawet torturowac, tak mi sie wydaje, ale czy tak jest
    naprawde?
    nie wiem i mam nadzieje nigdy sie nie dowiedziec