  • Data: 2009-07-02 06:59:27
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2hl6c$5dr$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a czytac cie nauczyli?
    > skladac literki do kupy napewno, ale rozumiec to co czytasz to juz
    > zawalili sprawe
    > a czy ja gdzies pochwalam zabijanie, albo zabicie jego, pisze tylko ze
    > sam na to zapracowal, z pelna swiadomoscia zignorowal zatrzymujacego go
    > policjanta, bo myslal ze mu sie uda, niestety dla niego nie udalo mu sie

    Piszesz, że bardzo dobrze że go zabił jakiś tępy skurwysyn. Niby dlaczego
    jakiś jebany tępak policjancina ma prawo do zabijania ludzi? Winnych czy też
    niewinnych? Może od razu zlikwidować sądy, dać policjancinom licencje na
    zabijanie i niech wymierzają sprawiedliwość? Chłopcze, masz idiotyczne
    spojrzenie na życie. Widać, że tak naprawdę to w dupie byłeś i gówno
    widziałeś. A inetrnet i grupy tak mają: tu zabłysnąć chce każdy baran... i
    nie odpisuj że ja też - jestem tu na innych prawach.

    --
    Grzybol